PLAĆANJE
Discount
Shop podržava sledeće načine plaćanja:
– Visa, MasterCard i Maestro platnom karticom (online plaćanje)
– plaćanje
pouzećem
– uplatnicom na šalteru banke ili pošte
– e-bankingom
– nalogom za prenos (za pravna lica)
– Platnom karticom (online plaćanje)
Ukoliko posedujete Visa,
MasterCard ili Maestro platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za
online plaćanje, izaberite ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite
narudžbenicu, bićete preusmereni na sajt Banca Intesa Beograd. Na bančinom
sajtu vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćate. Ukoliko je
transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje
uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš
sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili
da izaberete drugi način plaćanja.
Iz sigurnosnih razloga, podaci o vašoj platnoj kartici su vidljivi samo Banci
Intesa Beograd kao procesoru kartica. Sajt banke je zaštićen i siguran za ovaj
način plaćanja.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio
nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog
vraćanja, DiscountShop.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA,
AmEx, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca
obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem podrazumeva
plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši
isključivo gotovinom.
– uplatnicom na šalteru banke ili pošte
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice na šalteru banke ili pošte , ili putem e-bankinga izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice na naš račun. Svi detalji kako da popunite uplatnicu biće vam automatski poslati na email nakon što potvrdite narudžbenicu.
napomena:
Ukoliko ne izvršite plaćanje po narudžbenici u roku od 7 dana od dana njenog
kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od 7 dana
plaćanje po toj narudzbenici nije moguće, ali možete napraviti novu
narudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj.
DOSTAVA
Dostava naručenih proizvoda iz
narudžbenice se obavlja po evidentiranju vaše uplate. Dostavu pošiljki vrši kurirska
služba i moguća je samo na teritoriji Srbije. Troškovi dostave se posebno
naplaćuju i zavise od mase paketa. Cena dostave je iskazana na poslednjoj
stranici procesa naručivanja. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima,
tako da je prilikom preuzimanja pošiljke potrebno samo potpisati adresnicu.
Samo u slučaju plaćanje pouzećem, plaćanje narudžbenice vršite kuriru prilikom
preuzimanja pošiljke.
Okvirno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena je od 2 do 5 radnih dana.
Kako u praksi uručenje može biti i brže, a da ne bi svaki dan isčekivali kurira
i pošiljku, prilikom predaje vaše pošiljke kurirskoj službi poslaćemo vam email
obaveštenja ili SMS da smo pošiljku poslali. To znači da će kurir sa pošiljkom
biti sutradan na vašoj adresi.
REKLAMACIJE
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381 61 2816049, + 381 60 5910015 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail discountshop.rs@gmail.com i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
POVRAĆAJ NOVCA
Povraćaj novca se vrši isključivo
na tekući račun kupca, a isplata u gotovini nije moguća.
Jednostrani raskid
Kupac ima pravo da u roku od 14
dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga
jednostrano raskine ugovor. Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih
ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe.
POVRAĆAJ KUPLJENE ROBE
Troškove vraćanja robe i novca
snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije pogrešan artikal.
Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene, snosi kupac.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju. U suprotnom nećemo primiti paket.